آخرین اخبار
کد مطلب: 147042
خطيب نماز جمعه لردگان ؛
نهم دي ماه روز حماسه بصيرت و ميثاق امت با ولايت / انقلابي گري تبعيت بي چون و چرا از مقام ولايت و رهبري است
تاریخ انتشار : 1401/10/09
نمایش : 322
نهم دي ماه روز حماسه بصيرت و ميثاق امت با ولايت است و همانطور که مقام عظماي ولايت مدظله العالي مي فرمايد : حماسه ۹ دي را پديده اي با عظمت است که ملت به بازي انقلابي نمايي بعضي مسئولان پايان داد ، روز 9 دي را دفاع از ارزش‌هاي انقلابي و ارزش هاي دين مي داند و مي فرمايند که تفاوت است بين انقلابي گري و انقلابي نمايي
به گزارش خبرنگار سلام لردگان ؛ حجت الاسلام رحماني  خطيب نماز جمعه لردگان گفت : انسان صالح و شايسته چيزي که به نفع دنيايش باشد ولي براي آخرتش ضرر داشته باشد به دست نمي‌آورد ، عرصه زندگي دنيايي انسان بايد به گونه اي باشد که هم نفع دنيوي براي انسان داشته باشد و هم آنچه براي آخرت انسان لازم است به دست آورد.
 
وي افزود : يعني آخرت انسان و عقايد اخلاق و رفتار انسان در همين دنيا ساخته مي شود، ولي انسان تکامل يافته و شايسته عصر ظهور و يا انسان صالح آخرالزماني از دنيا و آخرت، آخرت را طلب مي‌کند، نه دنيا را ، زيرا اگر آخرت را طلب کنيم دنيا نيز از سوي خدا اعطا مي شود.
 
 
 رحماني با اشاره به آيه ۲۰ شريفه سوره شورا گفت: کسي که زراعت آخرت را بخواهد به کشت او افزوني مي بخشيم و بر محصولش مي افزاييم و کسي که فقط کشت دنيا را بطلبد بهره‌اي از آن  مي دهيم، اما در آخرت هيچ بهره اي ندارد.
 
حجت الاسلام رحماني در خطبه دوم نماز جمعه لردگان گفت : نهم دي ماه روز حماسه بصيرت و ميثاق امت با ولايت است و همانطور که مقام عظماي ولايت مدظله العالي مي فرمايد : حماسه ۹ دي را پديده اي با عظمت است که ملت به بازي انقلابي نمايي بعضي مسئولان پايان داد ، روز 9 دي را دفاع از ارزش‌هاي انقلابي و ارزش هاي  دين مي داند و مي فرمايند که تفاوت است بين انقلابي گري و انقلابي نمايي ، انقلابي گري کار سختي است و پايبندي لازم است، تدين لازم است ، انقلابي نمايي خود را انقلابي نشان دادند در زماني که همه کاري کشور است  و دهه بعد ميشود مخالف  کشور .
 
انقلابي گري تبعيت بي چون و چرا از مقام ولايت و رهبري است نه فقط در مواردي که به نفع ماست

وي افزود :  در فتنه سال ۸۸ مسئولان ليبرال مسلک بدتر از منافقين، کاري کردند که رهبر عزيز ما در سن ۷۰ سالگي گريه کردند و مي فرمود : «من جان ناقابلي دارم جسم ناقصي دارم اندک آبرويي هم دارم که اين را هم خود شما به ما داديد همه اينها هم  نثار شما  باشد.»

رحماني ادامه داد :  نفرين ابدي ملت ايران بر آن فتنه گراني که  اشک و غم رهبر ما را آشکار و به آبروي کشور لطمه زدند، آنچه بايد از اين نوع حوادث درس بگيريم اين است که از اول انقلاب آمريکا با ما جنگ را آغاز کرد به واسطه يا مستقيم؛ به شکل نظامي، سياسي، فرهنگي و امروز هم اقتصادي که اين جنگ هم مقاومت مردم را مي‌طلبد و بصيرت داشتن و پشتيباني  از نظام و فرياد کشيدن بر سر آمريکا و هم خدمت مسئولان به مردم .

 خطيب نماز جمعه لردگان با اشاره به بيانات ارزشمند رهبري که فرمودند:« بزرگترين مبارزه با آمريکا خدمت به مردم است،هر کس مي خواهد با آمريکا مبارزه اساسي کند بايد به اين مردم خدمت کند ، هر که ميخواهد با دشمنان اين ملت مبارزه عملي کارآمد کند با فساد مبارزه کند، ابزارهاي دشمن در درون کشور و نظام ما عبارت است از فساد و تبعيض و فاصله طبقاتي؛ ما بايد با اين ها مبارزه کنيم .»

اين وظيفه دولت و مجلس و قوه قضائيه و همه ارکان نظام است به مردم خدمت کنند. با مفسد مماشات نکنند. فساد را در بدنه دستگاه هاي دولت به هيچ وجه نپذيرند و تحمل نکنند. اين بزرگترين خدمت است.

رحماني در پايان از مردم و مسئولين شهرستان هاي لردگان ، فلارد و خانميرزا بابت استقبال و تشييع شهيد خوشنام تقدير و تشکر کرد و گفت پوشش مستقيم مراسم وداع و تشييع اين شهيد از طرف صدا و سيماي استان در خور تقدير است.‌

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس